ŠKODA

Dobrodošli na moj blog

19.04.2008.

Druga generacija najluksuznije Škode

Sa početkom ove godine većina proizvođača napravila je rijeku novih modela ili barem njihovih kocept izvedbi. Škoda je za martovski Sajam automobila u Ženevi najavila novu generaciju svog najluksuznijeg modela Superb. Prva generacija je zahvaljujući velikom međuosovinskom rastojanju ravnopravno bila rame uz rame sa A6 i Mercedesom E-klase. Novi Superb je 35 milimetara duži od svog prethodnika. O zaista vrhunskoj prostranosti koju nudi novi Superb svjedoči i širina karoserije od 1.783 mm, što je za 18 milimetara više od Superb-a prve generacije. Ovaj Škodin luksuzni Superb je sazrio u potpunosti i po pitanju izgleda i imidža. Poklopac motora je odlično profilisan, sličan je poklopcu motora sa Octavije. „Namrgođena“ svijetla daju dojam da se radi o ozbiljnoj mašini. Unutrašnjost ove Škode je veoma elegantna i prostrana. Sve je urađeno sa stilom do sitnih detalja. Paletu motora čini šest motora, od čega su tri benzinca i tri dizelaša. Raspon snage kreće se od 105 do 260 KS. Najveća novost je 1.8 TSI benzinac sa 160 KS i DSG mjenjač u ponudi opcija.

Škoda Superb
Škoda Superb


Superb
Superb


Unutrašnjost
Unutrašnjost


15.03.2008.

Škoda Felicia

Da nešto kažem i o mojoj Škodi,... Felicia 1.6 benzin... Iz fabrike ispala 98. ali i sada leti ko da je jučer došla na svijet. Do stotke joj treba nekih 10-tak sekundi. Jest da malo više jede benzin ali i to se može izdržati ako se fino vozi. Postoji i Fun i Combi Felicia. S Feliciom je počela modernizacija Škode, Felicia je krenula u žestoku borbu s konkurentima. Za njom su startali Octavia, Fabia i ponos Škoda kompanije Superb.

Felicia
Felicia




Felicia Fun
Felicia Fun


15.03.2008.

Opširnija historija Škode ( IX - dio )

Škoda Spartak – u suprotnosti s finalnom verzijom, prtljažni prostor Spartaka spuštao
 se skroz do branika, što je olakšavalo utovar prtljage, ali ipak nije zaživjelo.

15.03.2008.

Opširnija historija Škode ( VIII - dio )

1976. god. - Škoda 130RS sudjelovala je na 1976 Škoda Rally-ju. Vozio ju je John Haugland,
 a pojavljivanje na tom reliju bilo je i premijerno pokazivanje modela koji se kasnije
 pokazao nadmoćan u vožnji na ledu i snijegu.

02.03.2008.

Opširnija historija Škode ( VII - dio )

 Škoda Trekka

1966. god. - Škoda Trekka proizvodila se od sredine 1966. godine. Nudila se u žutoj,
 plavoj, crvenoj i zelenoj boji.

19.02.2008.

Opširnija historija Škode ( VI - dio )

1941. god. - Škoda 706N - ne radi se o automobilu već, očito je, o autobusu. Autobusi su
 također bitan dio Škodine historije.

14.02.2008.

Opširnija historija Škode ( V - dio )

1935. god. - Škoda 935 prototip dokazuje da su dizajneri ovog češkog proizvođača bili
 u stanju osmisliti aerodinamičan automobil još davne 1935. godine.
 
 
07.02.2008.

Opširnija historija Škode ( IV - dio )

1933. god. - Škoda 633 također je prošla kroz više stupnjeva razvoja. Ovako je izgledala nakon redizajna 1933. godine. Ing. Jiří Hanuš s ovim je modelom otputovao u Afriku, sa samo 33 KS pod poklopcem motora.

02.02.2008.

Opširnija historija Škode ( III - dio )

1911. god. - Škoda FCR sudjelovala je na utrci u Opatiji. Za upravljačem je sjedio ing. Otto Hieronimus. Neobičnog izgleda, automobil je zaradio nadimak 'lijes'. Na slici je Škoda FCR iz 1911. godine.

25.01.2008.

Opširnija historija Škode ( II - dio)

1907. god. - prvi 8-cilindarski automobil u Centralnoj Europi proizveden je upravo na temelju automobila iz Mlade Boleslave, Laurin & Klement modela. Poslan je u Pariz, da češkog proizvođača predstavi na tamošnjem salonu automobila. Automobil se do Pariza i natrag dovezao na vlastitim kotačima. Na slici je Škoda iz 1907.godine.


Noviji postovi | Stariji postovi

ŠKODA
<< 05/2011 >>
nedponutosricetpetsub
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Škoda Felicia
Škoda Super 2000
<free counters
>